Follow these helpful tips to promote a safe and fun 4th of July, courtesy of the Nebraska Poison control center:

Fireworks contain toxic chemicals and can be dangerous if swallowed. Sparklers are the fireworks that cause the most injury.  Please use with trusted adult supervision. Firework displays are no fun for pets and they should be kept a safe distance away.

This content has been Archived

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam sed sodales massa, nec pellentesque dui. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Praesent erat tortor, lacinia sit amet viverra et, pulvinar a nulla.

Praesent tristique imperdiet diam sed cursus. Etiam at lobortis tellus. In imperdiet quam eget augue placerat, quis tristique velit lacinia. Nam aliquet tellus eget odio egestas rutrum. Donec elementum lacus eu velit eleifend viverra.

Mauris tincidunt orci sed tristique ultricies. In id sapien vel nulla aliquam congue at vitae elit. Nunc et laoreet justo, quis sagittis neque.

Etiam molestie tortor at ultricies rutrum. Aenean suscipit tempus convallis. Sed ac vestibulum eros. Pellentesque bibendum dui eget velit imperdiet, sit amet rutrum eros viverra.

Duis tincidunt, massa quis fermentum rhoncus, leo dui consequat sem, et lobortis magna dui a justo. Pellentesque lorem dui, consectetur id urna sed, tempor varius purus. Proin eu efficitur felis.

© 2022 The North Platte Bulletin. All rights reserved.